Bu Site Sizin Sizde Yazınızı Gönderin

Evet bu siteye sizlerde yazılarınızı gönderebileceksiniz. Yapmanız gereken içerisinde link ve reklam olmayan yazılarınızı haberdaim@gmail.com adresine mail olarak göndermek.
Hepsi bu kadar. İyi Paylaşımlar
Dikkat edilmesi gerekenler;
Siteye cinsel içerikli, reklam içerikli paylaşımlarda bulunmak yasaktır.

1 Eylül 2009 Salı

Bıttım Sabunun Faydaları ve Kullanım Tavsiyeleri

Geleneksel doğal bıttım sabunu, hiç bir katkı maddesi kullanılmadan hazırlanan %100 naturel bir sabundur. Doğal olmasından dolayı hiç bir yan etkisi bulunmamaktadır. Bıttım sabunu’nu saçlarınız ve cildiniz için kullanabilirsiniz.

Bıttım sabunu’nun faydalarından bazıları;

  • Saç dökülmesini önler ve saçlarınızı besler.
  • Saçlardaki kepeği ve yağlanmayı öneyip, saçlarınıza canlılık ve yıpranmaya karşı güç kazandırır.
  • Beyazlaşmış saçlarınıza doğal güç verip zamanla siyahlaşmasına yardımcı olur ve saçlarınızın beyazlaşmasını önlemeye yardımcı olur.
  • Saçlara doğal parlaklık, canlı bir görünüm kazandırır ve kuru saçları nemlendirir.
  • Saç diplerinde bakteri oluşumunu önler.
  • Antiseptik (mikrop öldürücü) özelliğinden dolayı deri hastalıklarının pek çoğuna, egzamaya, mantara, ergenlik sivilcelerine, saç diplerindeki yara ve tahrişlere karşı da çok etkilidir.
  • %100 doğal ve el yapımı bir ürün olan bıttım sabununu günlük hayatınızda da rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Bıttım Sabunu Kullanım Tavsiyeleri
Bıttım Sabunu Kullanım Tavsiyeleri

Siirt’in geleneksel el yapımı ürünlerinden olan bıttım sabunu saç sorunlarına olan faydalarıyla bilinmektedir ve bölgeyi ziyaret eden turistlerin de ilgi gösterdiği bir ürün haline gelmiştir.

Bıttım sabunu saçlarınız için kullanabileceğiniz gibi günlük hayatta rahatlıkla kullanabilirsiniz. Aşağıdaki kullanım tavsiyelerine göz atmanızda fayda olabilir.

Bıttım Sabunu Kullanım Tavsiyeleri;

  • Bıttım sabununu iyice köpürttükten sonra saçlarınıza masaj yaparak uygulayın.
  • Bıttım sabunu kullanırken yanında 2. bir ürün kullanmayın (şampuan vs..)
  • Bıttım sabununu düzenli kullanmaya özen gösterin yani bir gün bıttım sabunu kullanıp, ikinci gün şampuan ve 3. Günde bıttım sabunu kullanmayın.
  • Saçlarınızı her gün yıkamak yerine 2-3 günde bir yıkayın çünkü saçlar kendi yağında kalmalıdır ve bu şekilde beslenirler. Ancak her gün yıkanmanız gerekiyorsa bile saçlarınıza 1 defa bıttım sabunu uygulayın.

Bıttım sabunu saç dökülmelerini engelleyeme yardımcı bir bitkisel bir üründür ve hiç bir katkı maddesi kullanılmadan doğal yöntemlerle üretilmektedir. İlaç değildir ve şu ana kadar tespit edilen bir yan etkisi görülmemiştir. Ancak bazı özel rahatsızlıkları olan kişilerin bıttım sabunu kullanmadan önce doktorlarına danışmalarında fayda olabilir.


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Arşivi