Bu Site Sizin Sizde Yazınızı Gönderin

Evet bu siteye sizlerde yazılarınızı gönderebileceksiniz. Yapmanız gereken içerisinde link ve reklam olmayan yazılarınızı haberdaim@gmail.com adresine mail olarak göndermek.
Hepsi bu kadar. İyi Paylaşımlar
Dikkat edilmesi gerekenler;
Siteye cinsel içerikli, reklam içerikli paylaşımlarda bulunmak yasaktır.

1 Eylül 2009 Salı

2009-2 Öğretmenlik başvuruları başladı

Milli Eğitim Bakanlığının (MEB) 10 bini sözleşmeli, 5 bini kadrolu toplam 15 bin öğretmen kadrosuna yapacağı atamalar için başvurular başladı.

MEB, 2008 ve 2009 KPSS10 puan üstünlüğü esasına göre 10 bin sözleşmeli ve 5 bin kadrolu öğretmen ataması gerçekleştirecek.Başvurular 11 Eylül 2009 tarihinde sona erecek.

Adaylar, "2009-2 Öğretmenlik İçin Başvuru ve Atama Kılavuzu"na Bakanlığın "http://personel.meb.gov.tr" adresinden ulaşabilecek.

Elektronik başvuru formunun doldurulmasından sonra adayların onay işlemleri il ve ilçe milli eğitim müdürlüklerinde yapılacak. Öğretmenlik için basvuruda bulunacaklar, Elektronik Basvuru Formu'na yansıtılacak olan eğitim kurumları arasından en fazla 20 (yirmi) eğitim kurumunu tercih edebileceklerdir. Tercihler, sözlesmeli ve kadrolu öğretmen
ataması/görevlendirmesi yapılacak eğitim kurumları arasından aynı ilden veya farklı illerden istenilen öncelikte seçilebilecektir.
Tercih dısı seçenek olarak;
a) "Tercihlerim dısındaki eğitim kurumlarına atanmak istemiyorum."
b) "Tercihlerim dısındaki eğitim kurumlarına sadece kadrolu atanmak istiyorum."
c) "Tercihlerim dısındaki eğitim kurumlarına kadrolu/sözlesmeli olarak atanmak/görevlendirilmek istiyorum."
seçeneklerinden birinin tercih edilmesi zorunludur.

Basvuruların Geçersiz Sayılacağı Durumlar
1. Elektronik Basvuru Formu dısında dilekçe ile yapılan basvurular,
2. Basvuru takvimi dısındaki basvurular,
3. Đl/ilçe millî eğitim müdürlüklerince onaylanmamıs basvurular,
4. Geçersiz KPPSP10 puanı ile (ara sınıf öğrencilerinin puanları) yapılan basvurular,
5. Atama alanı ve biçimini yanlıs seçenlerin basvuruları,
7. Atama önceliğini etkileyecek sekilde mezun olduğu yükseköğretim programını yanlıs seçenlerin basvuruları,
8. Hizmet sürelerini fazla gösterenler ile memurlukta geçen hizmet sürelerini öğretmenlikte geçmis gibi gösterenlerin basvuruları geçersiz sayılarak değerlendirmeye alınmayacaktır.
Atamalar, 14 Eylül 2009 tarihinde bilgisayar ortamında gerçekleştirilecek ve aynı gün Bakanlığın internet sayfasından duyurulacak.


2009-2 Öğretmenlik İçin Başvuru ve Atama Kılavuzu için

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Arşivi