Arama Trendleri, dünyanın Google'da ne aradığına ilişkin bilgiler sağlayan ücretsiz bir araçtır. Yapmak istediğiniz şey uzun vadeli bir pazarlama stratejisi planlamak veya yalnızca AdWords'te anahtar kelime listenizi genişletmek de olsa, Arama Trendleri size yardımcı olabilir. Arama Trendleri ile pazarınız hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.
Arama Trendleri'ni kullanarak, o anki müşteri eğilimlerini anında yansıtan reklam mesajları belirleyebilirsiniz. Örneğin araba satıyorsanız, en fazla dikkati çekmek için reklam kampanyalarınızda yakıt tasarrufu, emniyet veya motorun performansı gibi noktalardan hangisini vurgulayacağınızı belirlemek üzere bu aracı kullanabilirsiniz.
Yıllar içindeki eğilimi göstermesinin yanı sıra, Arama Trendleri size, ürün veya hizmetlerinize olan ilginin mevsimlik değişimleri hakkında da bilgi verir. Örneğin, potansiyel müşterilerinizin ne zaman kayak tatili, yılbaşı hediyeleri veya araba sigortası aramaya başladığını görebilirsiniz.
Ürünlerinizle yeni pazarlara mı girmeyi düşünüyorsunuz? Arama Trendleri, ürününüzün ülkelere göre sağladığı ilgi düzeyini belirlemenize yardımcı olan kullanışlı bir araçtır. Örneğin, Fransız şarapları dağıtımcısıysanız, şaraplarınızı ABD'de en fazla hangi eyaletlerin talep ettiğini görebilirsiniz.
Bir marka sahibi olarak, markanızın zaman içinde rakiplerinize göre nasıl bir performans gösterdiğini öğrenmek isteyebilirsiniz. Reklam kampanyalarınızın markanızın bilinirliğine nasıl bir etkisi olduğu konusunda da fikir sahibi olabilirsiniz.
Arama Trendleri ayrıca işinize ilişkin tehditleri ve fırsatları görmenize de yardımcı olur. Örneğin, seyahat acenteniz varsa, zaman içinde ilginin arttığı veya azaldığı turistik bölgeleri görebilirsiniz.
Arama Trendleri'nin nasıl çalıştığına ilişkin daha fazla bilgi edinmek için, özellikleri ve ayarları hakkında daha fazla bilgi edinebileceğiniz Yardım Merkezi özel sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.
--
Arama Trendleri'ni kullanarak, o anki müşteri eğilimlerini anında yansıtan reklam mesajları belirleyebilirsiniz. Örneğin araba satıyorsanız, en fazla dikkati çekmek için reklam kampanyalarınızda yakıt tasarrufu, emniyet veya motorun performansı gibi noktalardan hangisini vurgulayacağınızı belirlemek üzere bu aracı kullanabilirsiniz.
Yıllar içindeki eğilimi göstermesinin yanı sıra, Arama Trendleri size, ürün veya hizmetlerinize olan ilginin mevsimlik değişimleri hakkında da bilgi verir. Örneğin, potansiyel müşterilerinizin ne zaman kayak tatili, yılbaşı hediyeleri veya araba sigortası aramaya başladığını görebilirsiniz.
Ürünlerinizle yeni pazarlara mı girmeyi düşünüyorsunuz? Arama Trendleri, ürününüzün ülkelere göre sağladığı ilgi düzeyini belirlemenize yardımcı olan kullanışlı bir araçtır. Örneğin, Fransız şarapları dağıtımcısıysanız, şaraplarınızı ABD'de en fazla hangi eyaletlerin talep ettiğini görebilirsiniz.
Bir marka sahibi olarak, markanızın zaman içinde rakiplerinize göre nasıl bir performans gösterdiğini öğrenmek isteyebilirsiniz. Reklam kampanyalarınızın markanızın bilinirliğine nasıl bir etkisi olduğu konusunda da fikir sahibi olabilirsiniz.
Arama Trendleri ayrıca işinize ilişkin tehditleri ve fırsatları görmenize de yardımcı olur. Örneğin, seyahat acenteniz varsa, zaman içinde ilginin arttığı veya azaldığı turistik bölgeleri görebilirsiniz.
Arama Trendleri'nin nasıl çalıştığına ilişkin daha fazla bilgi edinmek için, özellikleri ve ayarları hakkında daha fazla bilgi edinebileceğiniz Yardım Merkezi özel sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Esra Öğücü, Google AdWords Ekibi tarafından yayınlanmıştır.
--
Yeni İç Giyim Adresiniz
http://www.sivas.mlm-future.com/shop.php?lang=tr&cms_nav_id=147
---------------------------------------------------------------------------------
Alemin Portalı
Tüm Alem Burada
http://aleminportali.com
------------------------------------------
İlan Grubu
http://groups.google.com.tr/group/ilangrubu/subscribe?hl=tr
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder