Bu Site Sizin Sizde Yazınızı Gönderin

Evet bu siteye sizlerde yazılarınızı gönderebileceksiniz. Yapmanız gereken içerisinde link ve reklam olmayan yazılarınızı haberdaim@gmail.com adresine mail olarak göndermek.
Hepsi bu kadar. İyi Paylaşımlar
Dikkat edilmesi gerekenler;
Siteye cinsel içerikli, reklam içerikli paylaşımlarda bulunmak yasaktır.

18 Şubat 2011 Cuma

ACEMKÜRDİ (NİM SOFYAN)

HAM MEYVAYI KOPARDILAR DALINDAN

BENİ AYIRDILAR NAZLI YARİMDEN

EĞER YARİM TUTMAZ İSE SALIMDAN

ONUN İÇİN AÇIK GİDER GÖZLERİM

 

ÇAMLIĞIN BAŞINDA TÜTER BİR TÜTÜN

ACI ÇEKMEYENİN YÜREĞİ BÜTÜN

ZİYAMIN ATINI PAZARA TUTUN

GELEN GEÇE ZİYAM ÖLMÜŞ DESİNLER

 

BENİM YARİM YAYLALARDA OTURUR

AK ELLERİN SOYUK SUYA BATIRIR

DEMEDİM Mİ NAZLI YARİM BEN SANA

ÇOK MUHABBET TEZ AYRILIK GETİRİR

 

 

AŞKIN KANUNUNU YAZSAM YENİDEN

KİMİ ÜMİTLERİ YEL ALIR GİDER

KİMİ BENİM GİBİ SEVER GÖNÜLDEN

KİMİ SENİN GİBİ EL OLUR GİDER

 

DÜNYANIN BİR YAZI BİR KIŞI VARDIR

HER YOLUN BİR SONU BİR BAŞI VARDIR

HER AŞK’IN SONUNDA GÖZ YAŞI VARDIR

AKAR DAMLA DAMLA SEL OLUR GİDER

 
BOŞ YERE BEKLEME GEÇE GÜNLERİ

BÖYLEDİR NE YAZIK EZELDEN BERİ

KİMİ BENİM GİBİ SEVER GÖNÜLDEN

KİMİ SENİN GİBİ EL OLUR GİDER

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...